بهترین رستوران‌های قطر

چشیدن انواع غذاهای محلی در سفر، برای بسیاری از گردشگران تجربه لذت‌بخشی بوده، قطر از جمله کشورهای است که تنوع غذای بسیار بالای دارد و همچنین در قطر رستوران‌های آسیایی، ایرانی، ایتالیایی، یونانی و بین المللی بسیاری دیده می‌شود، بنابراین پیدا کردن بهترین رستوران‌های قطر مناسب با سلیقه خود کار مشکلی نخواهد بود .

۸ مورد از بهترین رستوران‌های قطر

قطر دارای غذاهای بی‌نظیر و با طعم‌ عالی است با این وجود برخی از غذاهای این کشور امکان دارد با ذائقه ایرانی‌ها متفاوت باشد اما به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا در رستوان‌های شهر دوحه پایتخت قطر می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین الملی را پیدا کنید، همچنین این رستوران‌های در کنار فضاهای بسیار زیبا و لذت‌بخش قرار گرفته است که شما را مجذوب خود می‌کند. این رستوران‌ها شامل:

  1. رستوران‌های ایرانی در کشور قطر

دکورها و ساختمان‌های این رستوران شبیه به رستوران‌های ایران بوده است و در انواع غذاهای ایرانی شامل چلو کباب، خورشت و… سرو می‌شود.

  • رستوران شهرزاد:

در این رستوران غذاهای متنوعی سرو می‌شود. منو آن شامل کباب، غذاهای گیاهی، جوجه، خورشت، بادمجان و…است و بهترین و با کیفیت‌ترین غذاها در رستوران شهرزاد دیده می‌شود.

  • رستوران پریسا:

معمارهای این رستوران توسط اصفهانی‌ها انجام شده است و از مشهورترین رستوران‌های قطر به شما می‌رود همچنین دارای منحصر به فردترین معماری در بین رستوران‌های قطر است و انواع غذاها شامل: پلو، آش، کباب و… دیده می‌شود .

  • رستوران کاخ شبستان:

این رستوران دارای معماری بی نظیری مانند کاخ‌های سلطنتی در ایران را دارد. محبوب‌ترین غذای کاخ شبستان کباب‌های آن است و در آن انواع پلوها، خورشت، نرگسی، نوشیدنی هاو… سرو می‌شود.

    ۲  . رستوران‌های در جنوب شرق آسیا

از خوشمزه‌ترین غذاها در رستوران‌های جنوب شرق آسیا پیدا می‌شود و دارای انواع غذاهای چینی و ژاپنی است که از مواد با کیفیت ساخته شده‌اند.

  • رستوران نوزومی:

در این رستوران انواع غذاهای ژاپنی مخصوصا سوشی دیده می‌شود و همچنین بهترین طعم و عطر غذاها در این رستوران خواهید چشید. انواع غذاها شامل: غذای دریایی، خوراک مرغ، دسر و… سرو می‌شود.

  • رستوران زعفران:

این رستوران به انواع سلیقه‌ها در یک محیط بسیار زیبا توجه ویژه‌ای دارد. انواع غذاهای تایلندی در این رستوران سرو می‌شود. منو آن شامل: غذاهای دریایی، کباب، سبزیجات، فیله و میگو، انواع پلو و….است.

  • رستوران بازار ادویه:

این رستوران در میان فانوس‌ها و روبه روی آب‌های خلیج فارس قرار دارد. این رستوران در مجله تایم اوت افتخار بهترین رستوران جنوب شرق آسیا را از آن خود کرد و در منوی آن انواع غذاهای ژاپنی، تایلندی، اردک، خرچنگ، میگو و… سرو می‌شود.

  • رستوران هاکسان:

یکی از رستوران‌های معروف چینی در کشور قطر است و دارای فضای بسیار بزرگ و انوع غذاهای مانند: اردک، غذاهای دریایی و… درآن سرو می‌شود.

    ۳. رستوران‌های بین‌المللی

در منوی این رستوران‌ها هر نوع غذایی وجود دارد و از صبحانه و ناهارهای مختلف تا شام می‌توانید سفارش بدید. این رستوان‌ها شامل:

  • رستوران زنگو:

این رستوران در طبقه ۶۱ یک ساختمان قرار دارد که در رستوران زنگو می‌توانید تمام شهر دوحه را زیر پای خود ببینید که یک تجربه بسیار هیجان‌انگیزی است. در این رستوان انواع غذاهای از آسیا تا خاورمیانه دیده می‌شود.

  • رستوران بوهو:

در صورتی که همسفران شما سلیقه‌های متفاوتی در خوردن غذا دارند، بهتر است به این رستوران مراجعه کنید زیرا انواع غذاهای متفاوت با هر سلیقه و سبکی در آن وجود دارد همچنین بوهو دارای محیطی بسیار شیکی که در کنار ساحل قطر قرار گرفته است .

  ۴-رستوران‌های ایتالیایی

غذاهای کشوری ایتالیا در همه‌ی دنیا محبوبیت زیادی دارد. بهترین پاستای جهان را می‌توانید در رستوران‌های قطر پیدا کنید این رستوران‌ها شامل:

  • رستوران لااسپیگا:

این رستوران دارای لوکس ترین دکوراسیون است و همچنین کیفیت غذاهای آن بی نظیر است.

  • رستوران اسکالینی:

این رستوران دریک ساختمان با آجرهای قرمز و در بیرون از آن یک تراس با معمار بی‌نظیر قرار دارد و شعبه‌های دیگر آن در ریاض، دبی و لندن وجود دارد و انواع غذاهای دریایی، پاستا و میگو در منو این رستوران قرار دارد .

  ۵. رستوران‌های یونانی

اگر به دنبال  یک رستوران شیک و لاکچری می‌گردید حتما به رستوران‌های یونانی سر بزنید که از لوکس‌ترین رستوران‌های قطر است.

  • رستوران مایکونوس:

این رستوران در یک فضای بسیار دلنشین و رو به دریا قرار گرفته است که منظره بسیار زیبای را ایجاد کرده و انواع غذاهای یونانی در آن سرو می‌شود.

  • رستوران هیلاس:

یکی از بهترین رستوران‌های قطر است که با ورود به آن احساس می‌کنید وارد سانتورینی شده‌اید و همچنین انواع صبحانه، ناهار، شام با غذاهای اصیل یونانی طبخ می‌شود.

  ۶. رستوران‌های اروپایی:

انواعی از طعم‌های خوشمزه و جدید را می‌توان در رستوران‌های اروپایی پیدا کرد به طوری که لذیذ‌ترین غذاها در این رستوران پیدا می‌شود.

  • رستوران ژان ژرژ:

این رستوران دریک فضای آرامش‌بخش و مجلل قرار دارد و سرآشپز ژان ژرژ بهترین غذاهای اروپایی را برای شما طبخ می‌کند.

  • رستوران ایزو:

این رستوران یک انتخاب عالی برای هر تایمی از روز است که دو فضای داخلی و خارجی دارد، همچنین منوی متنوع که انواع غذاهای اروپایی در آن سرو می‌شود.

  ۷. رستوران‌های هندی

در کشور هند ادویه نقش مهمی در غذا دارد، بنابراین اگر طرفدار غذاهای فلفلی و تند هندی هستید، حتما به این رستوران‌ها سر بزنید .

  • رستوران جمار:

یکی از مشهورترین رستوران‌های قطر، رستوران جمار است که انواع غذاهای تند و آتشی در این رستوران طبخ می‌شود.

  • رستوران جوالا:

با ورود به این رستوران حس می‌کنید وارد کشور هند شده‌اید، در این رستوران غذاها با طعم‌های سنتی و ادویه‌های تند تهیه می‌شود.

  ۸. رستوران‌های استیک

اگر علاقه زیادی به گوشت دارید و باید حتما در یکی از وعده‌های غذایتان گوشت بخورید، چشیدن غذاهای رستوران‌های استیک را از دست ندهید، در   این رستوان‌ها بهترین کباب‌ها و غذاهای گوشتی طبخ می‌شود.

  • رستوران خانه استیک :

  • یکی از مشهورترین رستوران‌های قطر است که از شعبه‌های رستوران‌های نصرت در دوحه قرار دارد و در هتلی پنج ستاره قرار گرفته است و انواع غذاها شامل: استیک، مرغ، فیله، سوشی، پاستاو…. وجود دارد.

  • رستوران ولف گنگ:

از معروف‌ترین استیک‌های گوشت گاو در این رستوران پخته می‌شود همچنین دارای فضای آرام و بسیار زیبا است که انواع غذاهایی شامل:غذاهای دریایی و آمریکایی، پیتزا، پاستا و….سرو می‌شود.

خوش قیمت‌ترین رستوران‌های قطر

حتما در سفر به قطر، خود را مهمان غذاهای شاهانه در بهترین رستوران‌های قطر کنید تا خاطره خوشی برای شما به یادگار بماند با این وجود اگر باز هم نگران تمام شدن بودجه خود هستید می‌توانید به  ارزان‌ترین رستوران‌های دوحه شامل: زنگو و جولا بروید که با وجود قیمت مناسب غذاهای بسیار با کیفیتی دارند.

 

 

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها