زیباترین جزیره های ترکیه

جزیره های ترکیه و زیبا ترین آنها کدامند؟

ترکیه، در شرق اروپا و غرب آسیا واقع شده است. این کشورعلاوه بر داشتن فرهنگ جذاب، آثار تاریخی بی نظیر و سواحل زیبا، دارای جزیره های خارق العاده ای مثل جزیره هیبلی ادا استانبول، جزیره مارماریس و جزیره جوندا در ترکیه است . که هر بیننده ای را حیرت زده و مجذوب خود می کند؛ به همین دلیل ترکیه سالانه میزبان گردشگران زیادی به ویژه ایرانیان می باشد. برای خرید بلیط هواپیما ترکیه و رزرو پرواز تهران استانبول به بلیط اینجا مراجعه کنید. ما قصد داریم در مجله گردشگری بلیط اینجا جزایر زیبای ترکیه و جزایر ترکیه استانبول را به شما معرفی کنیم.

یکی از زیباترین جزیره های ترکیه جزیره کوش آداسی است که میتوانید در مطلب «۵ دلیل برای سفر به کوش آداسی» با آن آشنا شوید.

جزایر پرنس ترکیه

جزیره پرنس


اولین پیشنها ما به گردشگران تور ترکیه و یک راه عالی برای دور شدن از شلوغی و ازدحام شهراستانبول و گذراندن اوقاتی خوش و پر از آرامش، رفتن به جزایر پرنس است. جزایرپرنس تشکیل شده از ۹ جزیره که در ساحل آسیایی قرار گرفته اند.
در جزایر پرنس قایق هایی وجود دارد که شما می توانید با اجاره ی آن ها، لذت دیدن یکی از زیباترین چشم اندازهای زندگیتان را تجربه کنید.

در این جزایرعلاوه بر قایق، دوچرخه نیز اجاره داده می شود تا امکان گشت و گذار در خیابان های جزایر زیبای پرنس و تماشای عمارت های چوبی و باغ ها در اختیار شما قرار بگیرد. سواحل شگفت انگیز جزایر پرنس دارای آب های کریستالی، تمیز و مناسب برای شنا کردن هستند.

برای اطلاع از قیمت تور جزیره پرنس استانبول با ما تماس بگیرید


آدرس جزایر پرنس


ساحل جنوب شرقی استانبول- دریای مارمارا
طریق دسترسی: شما می توانید با استفاده از قایق یا اتوبوس دریایی از محله های امینونو، کاباتاش، کادیکوی یا بوستانچی در استانبول یه این جزایر دسترسی داشته باشید.

بهترین مراکز خرید استانبول ترکیه را ببینید


جزیره آکدامار ترکیه

جزیره آکدامار


جزیره آکدامار، بزرگترین جزیره دریاچه وان می باشد که به جزیره صبر و بردباری معروف شده است. این جزیره با ارتفاع ۸۰ متری از سطح آب، توسط صخره های زیبا احاطه شده است؛ همچنین مساحت آن ۷۰۰۰۰ متر مربع و خط ساحلی ۳ کیلومتری دارد. در ساحل این جزیره می توانید خوشمزه ترین غذاهای خیابانی ترکیه را میل کنید.
جزیره آکدامار درهمه فصل ها چشم انداز بی نظیری دارد و زیباترین جزیره ترکیه است. اما در بهار حس و حال متفاوت تری را تجربه خواهید کرد. این جزیره زمانی که پرندگان کوچ می کنند، پر از پرنده های زیبای سفید رنگی می شود که جذابیت آن را برای هر بیننده ای و برابر می کند.

در هر صورت بدون تماشای جزیره آکدامار و شنا در دریای آن، سفرتان به ترکیه با تور ترکیه کامل نخواهد بود.

جزیره آکدامار ترکیه


آدرس جزیره آکدامار


ترکیه، استان وان، حدود ۴ کیلومتر فاصله از ساحل شهر گواش
طریق دسترسی: شما می توانید با قایق، به راحتی و در عرض ۲۰ دقیقه به جزیره آکدامار دسترسی داشته باشید.

بهترین غذاهای خیابانی استانبول و ترکیه کدامند؟

جزیره کوندا


یکی از زیباترین جزایر ترکیه، جزیره کوندا است که با نام جزیره علی بی نیز شناخته می شود. این جزیره یک اقامتگاه ساحلی زیباست و تعطیلاتی رویایی و فراموش نشدنی را به توریستان هدیه می کند . همچنین جزیره کوندا دارای آثار تاریخی متعددی مانند کلیسا، مسجد و صومعه می باشد که شما می توانید از آنها بازدید کنید؛ علاوه بر آن، شما می توانید ساعت ها کنار ساحل این جزیره بنشینید و به تماشای دریای بیکران و آبی رنگ اطراف آن بپردازید تا در رویا فرو رفته و لذت ببرید.


همچنین جزیره کوندا، محل چشیدن طعم ماهی های خوش طعمی است که در رستوران های کوچک و بزرگی که در جزیره وجود دارند، سرو می شوند.
در کوچه پس کوچه های جزیره، خانه های زیبای یونانی را خواهید دید که در اطراف کلیسای بزرگ تاکسیارهیس ساخته شده اند و سفری به ۱۰۰ سال گذشته را برایتان به ارمغان می آورد. هر ساله توریستان زیادی از سراسر جهان به ترکیه سفر کرده و از دیدن جزیره کوندا لذت می برند.


آدرس جزیره کوندا


ترکیه، استان بالیکسیر، شهر آیالیک، دریای اژه
طریق دسترسی: شما می توانید به وسیله ی قایق یا اتوبوس، به راحتی در مدت ۱۵ دقیقه به جزیره کوندا دسترسی پیدا کنید.

زیباترین جاهای دیدنی استانبول را ببینید

جزیره خیوس ترکیه

جزیره خیوس


جزیره خیوس به وسیله ی تنگه ی باریکی از ترکیه جدا و جزء جزایر شمال شرق دریای اژه محسوب می شود که شما می توانید از آن نیز بازدید کرده و با یک تیر، دو نشان بزنید و همزمان به دو کشور سفر کنید.
این جزیره به قدری به ترکیه نزدیک است که هر شناگری می تواند به راحتی به آن دسترسی پیدا کند.

ویژگی دیگر جزیره خیوس، وجود نوعی درخت است که فقط در این منطقه رشد می کند. از این درخت در تولیدات دارویی استفاده می شود که دیدن آن برای بسیاری از توریست ها جالب خواهد بود.

مراسم رقص سماع و بزرگداشت مولانا در ترکیه


آدرس جزیره خیوس ترکیه

۷ کیلومتری شهر چشمه در استان ازمیر
طریق دسترسی: شما باید ابتدا به شهر چشمه در استان ازمیر بروید و بعد با یک اتوبوس و پس از گذشت ۱ساعت و۴۵ دقیقه به این جزیره دسترسی پیدا کنید.

خدمات بلیط اینجا ( شرکت انوار راه توس )
اخذ مستقیم بلیط پرواز داخلی و خارجی
اخد مستیقم بلیط قطار داخلی و خارجی
اخذ بلیط مستقیم بلیط اتوبوس داخلی و خارجی
رزو اتوبوس دربستی
رزو خدرو شخصی
بیمه مسافرتی داخلی و خارجی
رزو هتل های داخلی و خارجی
رزو تور کامل داخلی و خارجی
اخذ ویزا خارجی تمام نقاط دنیا
رزرو و خدمات گردشگری (بلیط خدمات گردشگری مانند کشتی تفریحی داخلی و خارجی )
خدمات گردشگری سلامت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها