برگزاری ۱۶ رویداد نمایشگاهی ملی و بین المللی امسال در کیش

جزیره کیش، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و تجاری مهم ایران، هر ساله میزبان رویدادها و نمایشگاه‌های متنوعی است که به معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی، فرهنگی و هنری کشور کمک می‌کند. در سال جاری نیز کیش با برگزاری چندین نمایشگاه و رویداد ملی و بین‌المللی، نقش خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته است.

با برگزاری ۱۶ رویداد ملی و بین المللی نمایشگاهی جزیره کیش در سال جاری رکورد می زند

مدیر مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی کیش در نشست با اصحاب رسانه گفت: بیشترین رویداد نمایشگاهی برگزار شده در کیش مربوط به سال ۱۳۹۷ و میزبانی از ۱۳ نمایشگاه ملی و بین المللی بوده است.

محمد نیکجو افزود: امسال با برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم تا پایان سال با برگزاری ۱۶ رویداد ملی وبین المللی نمایشگاهی، کیش را به کانون نمایشگاه‌های ملی و بین المللی تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد از ابتدای سال تاکنون با احتساب نمایشگاه ملی و بین المللی شهر پایدار ۴رویداد نمایشگاهی برگزار شده است و ۱۲ رویداد دیگر در دستور برگزاری قرار دارد.

محمد نیکجو تصریح کرد: سالن نمایشگاهی گسترده و متمرکز به مساحت ۲۱ هزار متر مربع، هزینه‌های پایین تبلیغات شهری و فضای نمایشگاهی در مقایسه با متوسط کشوری و قوانین مناطق آزاد به ویژه عدم نیاز به دریافت روادید از جمله مزیت های این منطقه برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی است.

به گفته وی سال گذشته به واسطه برگزاری این رویدادها، جزیره کیش میزبان ۷۰ هزار گردشگر نمایشگاهی بوده است. وی درپایان از بازگشایی تالار شهر کیش پس از ۲ سال وقفه خبرداد و افزود: زیرساخت‌های این تالار به ویژه سیستم سرمایشی آن به روز شد و تا ۱۵ روز آینده عملیات بازسازی و بهسازی تالار شهر کیش به اتمام می رسد.

چند نمونه از رویدادها و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی کیش در سال جاری

 

 نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال جاری در کیش، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته است که با حضور شرکت‌ها و فعالان داخلی و خارجی برگزار شد. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری کیش و سایر نقاط ایران بود و به تبادل نظر و همکاری میان فعالان این حوزه کمک کرد.

 

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک

این نمایشگاه که به بررسی آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین در زمینه الکترونیک و تجارت الکترونیک اختصاص داشت، جمعی از متخصصان و شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی را گرد هم آورد. برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی در حاشیه این نمایشگاه، باعث ارتقاء دانش فنی شرکت‌کنندگان شد.

 

جشنواره‌های فرهنگی و هنری

جزیره کیش همچنین میزبان جشنواره‌های متعددی در زمینه‌های فرهنگی و هنری بود. این جشنواره‌ها شامل نمایشگاه‌های هنری، اجراهای زنده موسیقی، تئاتر و برنامه‌های متنوع فرهنگی بودند که به معرفی فرهنگ غنی ایران کمک کردند.

 کنفرانس‌های علمی

در سال جاری، چندین کنفرانس علمی در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت، اقتصاد و محیط زیست در کیش برگزار شد. این کنفرانس‌ها با حضور اساتید دانشگاه‌ها و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی، به تبادل نظر درباره چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این حوزه‌ها پرداختند.

نمایشگاه صنایع دستی

نمایشگاه صنایع دستی نیز به عنوان یکی دیگر از رویدادهای مهم در کیش برگزار شد. این نمایشگاه فرصتی برای معرفی هنرهای دستی محلی و ملی بود در حمایت از هنرمندان بومی نقش مهمی داشت .

 

برگزاری این رویدادها و نمایشگاه‌ها در کیش نه تنها به توسعه اقتصادی جزیره کمک می‌کند بلکه باعث ارتقاء سطح آگاهی عمومی درباره فرهنگ و هنر ایران نیز می‌شود. با توجه به ظرفیت‌های بالای کیش، انتظار می‌رود که این جزیره در آینده نزدیک میزبان رویدادهای بیشتری باشد که به رونق گردشگری و تجارت در کشور بینجامد .

برای تهیه بلیط و سفر به نقاط مختلف ایران و جهان با ما در ارتباط باشید :

Www.rahetoos.ir

۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

تلفن و ایتا

۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶

@Rahetoosflight

بلیط اینجا

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها