پیش فروش بلیط قطارهای مسافری نیمه دوم تیرماه آغاز شد

 

طبق گزارش خبرگزاری ایسنا و بنابر گفته غلامحسین ولدی مدیر کل راه آهن شمال ۲ پیش فروش بلیط قطارهای مسافری برای نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۳ از امروز دوازدهم تیرماه آغاز شد . بنابر این گفتگو پیش فروش بلیط قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۶ تا ۳۱ تیر ماه در تمام محورها شامل مسیرهای رفت و مسیرهای برگشت تا اول مرداد ماه از ساعت ۸ صبح ۱۲ تیر ماه از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی آغاز شده است .

متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آگاهی از ضوابط و شرایط پیش فروش ها به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس حاصل فرمایند و یا به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.rai.ir مراجعه کنند.

راهنمای خرید بلیط قطار از سایت بلیط اینجا

برای خرید بلیط قطار در بازه زمانی پیش فروش می‌توانید به سایت بلیط اینجا مراجعه کنید . برای این کار لازم است ابتدا مقصد خود را انتخاب کرده و تاریخ رفت و برگشت را مشخص کنید . هرچند که می‌توانید بلیط یک طرفه نیز خریداری کنید . سپس به قسمت تعیین تعداد مسافران رفته و این بخش را کامل کنید .

 

کارشناسان آژانس گردشگری انوار راه توس (بلیط اینجا) از تاریخ اعلام شده آماده ارائه خدمات و اطلاعات درمورد شرایط پیش فروش بلیط قطارهای مسافری تابستان ۱۴۰۳ و راهنمایی مسافران جهت خرید بلیط قطار می باشند.

راه های ارتباطی: Rahetoos.ir Ctp724.ir

پشتیبانی قطار: واتساپ: ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶ – تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها