پیش فروش بلیط قطارهای نوروز1400

پیش فروش بلیط قطارهای مسافری نیمه دوم تیرماه آغاز شد…

پیش فروش بلیط قطار های مسافری نیمه دوم تیرماه آغاز شد…

 

قطار یکی از محبوب ترین وسایل حمل نقل عمومی بین شهری به شمار میرود . حمل و نقل ریلی شاید به اندازه هواپیما سریع نباشد و کمی دیرتر از آن شما را به مقصد برساند، اما سفر با آن ویژگی ها و جذابیت های خاصی دارد که خیلی از اوقات با هیچ‌چیز دیگری قابل‌ مقایسه نیست.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سفر با قطار را به بقیه روش‌ها ترجیح می‌دهید، حتما یک بار عبارت «پیش فروش بلیط قطار» به گوشِتان خورده است!

قطارفدک یکی از مجهزترین قطارهای پنج ستاره ایران

هر وقت می‌خواهید بلیط قطار بخرید باید از ماه قبل، گوش‌به‌زنگ اطلاعیه رجا باشید. شرکت رجا با یک اطلاعیه، پیش فروش بلیط قطار را برای بازه زمانی مشخصی اعلام می‌کند. اگر از پیش فروش جا ماندید یا سفری ناگهانی برای شما پیش آمد، باز هم ممکن است بتوانید بلیط مدنظرتان را پیدا و خریداری کنید، اما از آنجایی که ظرفیت ناوگان ریلی کشور محدود است و تقاضای بسیاری برای بلیط قطار وجود دارد، بنابراین توصیه ما این است که همیشه سعی کنید در بازه پیش فروش به محض اعلام رجا، بلیط دلخواهتان را تهیه کنید. اکنون آن زمان طلایی است .

 

 

پیش فروش بلیط قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱ تا ۲۳ مرداد در تمام محورها شامل مسیرهای رفت و مسیرهای برگشت تا ۲۴مرداد ماه از ساعت ۹ صبح ۲۴ تیر ماه از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی آغاز شده است .

بنابراین شما میتوانید از امروز با ارتباط گیری با ما به راحتی و با بهترین شرایط به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید بلیط کنید  .

با بلیط اینجا همراه باشید.

 

خرید بلیط :

Rahetoos.ir

ارتباط ایتا:

@rahetoos_train

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها